Hypotheken Event 11 en 12 februari 2015
Programmaraad:
Jan van Baars, Algemeen Directeur, ABN Amro Hypotheek Groep (AAHG)
Martin Koot, Manager Financieel Advies, MoneyView Research
Ronald Touwslager, CEO, Obvion
Michiel Meijer, Manager Sales en Franchisemanagement, De Hypotheker
Matthijs Mons, Partner, Yellowtail Consulting
Conferentiedag 1 - 11 februari 2015
08.45 Registratie met koffie en thee
09.15 Opening door uw dagvoorzitter
Boudewijn van Uden, Directeur Corporate Communicatie, ASR
DE NEDERLANDSE HUIZENMARKT...HERSTEL IN HET VERSCHIET?!
09.30 De Nederlandse huizen- en hypotheekmarkt: Langdurig herstel in het verschiet
Han de Jong, Chief Economist, ABN AMRO Bank
10.15 KNAB: Een bank kan alleen innoveren door geen bank te willen zijn Frits Drost, CCO, KNAB
11.00 Koffiepauze
NIEUWE DOELGROEP INITIATIEVEN VAN BESTAANDE BANKEN
11.45 Doelgroep hypotheekproducten, nieuwe initiatieven in de Nederlandse markt: visie van NIBC Michel Kant, Head of Consumer Banking, NIBC Bank
12.15 Flexwerkers financieren door perspectiefverklaring; de visie van Obvion en gedachte achter deze vernieuwing
Ronald Touwslager, Directievoorzitter, Obvion
12.45 Lunchpauze
INSPIRATIE EN LEREN VAN BUITEN DE BRANCHE
14.00 Buiten de branche workshops (1 uur) max 3 workshops
Workshop A: Leer van succesvolle bedrijven als Airbnb en Micazu en hoor hoe D-reizen de transitie heeft gemaakt van offline naar online.
Wat kan de hypotheekbranche leren van succesvolle online reisbedrijven?
Wat zijn de nieuwste online trends en ontwikkelingen?
Workshopbegeleider: Martin van Kranenburg heeft aan de wieg gestaan van D-reizen en Micazu.nl (beste reissite 2011-2014). Martin is daarnaast online strategie docent bij internetopleidingen en helpt bedrijven om van bezoekers, boekers (of leads) te maken.
Workshop B: Klant Centraal! Tijdens deze workshop is de klant aan het woord.
15.10 Koffiepauze
KLANTVRIENDELIJKHEID IN DE GENEN OF AAN TE LEREN?!
15.45 Klantvriendelijkste bedrijf ‘Privacy & klantvriendelijkheid: gaan we soms te ver?’
Willem Brethouwer, Directeur MarketResponse
Marga de Jager, Directeur vereniging & marketing, ANWB ‘winnaar Klantvriendelijkste Bedrijf 2014’
16.15 Klantvriendelijkste bedrijf worden. Hoe doe je dat?
Bas Hoogland, in september 2014 benoemd tot Mr. Klantvriendelijkheid 2014, vertelt over zijn succesfactoren bij Landal GreenParks
16.45 NPS Hypotheken Awards De NPS Hypotheken Award winnaars voor 'Beste Beheer' en 'Beste Advies' worden verkozen door de consument. Onderzoeksbureau GFK heeft jarenlange ervaring in het doen van NPS onderzoek onder consumenten en voert in de aankomende maanden speciaal voor het Hypotheken Event deze NPS uit. Wie de uiteindelijke winnaars worden van deze prestigieuze Awards blijft nog even geheim. Op woensdag 11 februari 2015 vindt de bekendmaking van de winnaars plaats tijdens het Hypotheken Event.
17.30 Walking dinner
Aangeboden door: