Hypotheken Event 11 en 12 februari 2015

  • 11 Feb 2015
  • 09:15
  • 12 Feb 2015
  • 17:15
  • Van der Valk Hotel Veluwezoom 45 1327 AK Almere

Hypotheken Event 11 en 12 februari 2015

Programmaraad:

Jan van Baars, Algemeen Directeur, ABN Amro Hypotheek Groep (AAHG)
Martin Koot, Manager Financieel Advies, MoneyView Research 
Ronald Touwslager, CEO, Obvion
Michiel Meijer, Manager Sales en Franchisemanagement, De Hypotheker
Matthijs Mons, Partner, Yellowtail Consulting


 

Conferentiedag 1 - 11 februari 2015

08.45 Registratie met koffie en thee

09.15 Opening door uw dagvoorzitter
Boudewijn van Uden, Directeur Corporate Communicatie, ASR

DE NEDERLANDSE HUIZENMARKT...HERSTEL IN HET VERSCHIET?!

09.30 De Nederlandse huizen- en hypotheekmarkt: Langdurig herstel in het verschiet
Han de Jong, Chief Economist, ABN AMRO Bank

10.15 KNAB: Een bank kan alleen innoveren door geen bank te willen zijn Frits Drost, CCO, KNAB

11.00 Koffiepauze

NIEUWE DOELGROEP INITIATIEVEN VAN BESTAANDE BANKEN

11.45 Doelgroep hypotheekproducten, nieuwe initiatieven in de Nederlandse markt: visie van NIBC Michel Kant, Head of Consumer Banking, NIBC Bank

12.15 Flexwerkers financieren door perspectiefverklaring; de visie van Obvion en gedachte achter deze vernieuwing
Ronald Touwslager, Directievoorzitter, Obvion

12.45 Lunchpauze

INSPIRATIE EN LEREN VAN BUITEN DE BRANCHE

14.00 Buiten de branche workshops (1 uur) max 3 workshops

Workshop A: Leer van succesvolle bedrijven als Airbnb en Micazu en hoor hoe D-reizen de transitie heeft gemaakt van offline naar online.
Wat kan de hypotheekbranche leren van succesvolle online reisbedrijven?
Wat zijn de nieuwste online trends en ontwikkelingen?

Workshopbegeleider: Martin van Kranenburg heeft aan de wieg gestaan van D-reizen en Micazu.nl (beste reissite 2011-2014). Martin is daarnaast online strategie docent bij internetopleidingen en helpt bedrijven om van bezoekers, boekers (of leads) te maken. 

Workshop B: Klant Centraal! Tijdens deze workshop is de klant aan het woord.

15.10 Koffiepauze

KLANTVRIENDELIJKHEID IN DE GENEN OF AAN TE LEREN?!

15.45 Klantvriendelijkste bedrijf ‘Privacy & klantvriendelijkheid: gaan we soms te ver?’
Willem Brethouwer, Directeur MarketResponse 
Marga de Jager, Directeur vereniging & marketing, ANWB ‘winnaar Klantvriendelijkste Bedrijf 2014’


16.15 Klantvriendelijkste bedrijf worden. Hoe doe je dat?
Bas Hoogland, in september 2014 benoemd tot Mr. Klantvriendelijkheid 2014, vertelt over zijn succesfactoren bij Landal GreenParks

16.45 NPS Hypotheken Awards De NPS Hypotheken Award winnaars voor 'Beste Beheer' en 'Beste Advies' worden verkozen door de consument. Onderzoeksbureau GFK heeft jarenlange ervaring in het doen van NPS onderzoek onder consumenten en voert in de aankomende maanden speciaal voor het Hypotheken Event deze NPS uit. Wie de uiteindelijke winnaars worden van deze prestigieuze Awards blijft nog even geheim. Op woensdag 11 februari 2015 vindt de bekendmaking van de winnaars plaats tijdens het Hypotheken Event.

17.30 Walking dinner
Aangeboden door:


Burg. Kolfschotenstraat 4    5616 DD Eindhoven
platform@riskshare.nl         Tel. +31653374097nnnnnnn